- ✓ Vóór 10:00 besteld = vandaag in huis
- ✓ Hoge kwaliteit producten
- ✓ Bereikbaar van 10:00 tot 20:00
- ✓ Binnen 14 dagen retourgarantie
FAQ
Allereerst is dit natuurlijk niet de bedoeling! Wij doen er alles aan om onze klanten de beste ervaring te geven die wij kunnen bieden. Soms gebeurt het helaas, dat dit toch niet lukt. Neem gerust contact op met onze klantenservice en wij doen er alles aan om u te helpen. Dit kan hier.
Heeft u een kabel gekocht die toch niet naar uw wens is? Dat kan, omdat de kabel niet op uw auto past. Of u heeft toch een andere kabel elders gevonden? Geen probleem, stuur het product terug naar ons adres volgens onze algemene voorwaarden en wij gaan zo snel mogelijk aan de slag. U heeft 14 dagen om zonder opgave van reden het product terug te sturen. Zorg dat de pakbon in het pakket zit of dat er een ordernummer is bijgevoed. Wij maken het geld binnen 14 dagen na ontvangst naar u over. Vaak gebeurt dit al binnen een paar werkdagen.
Heeft u een verkeerde kabel gekocht? Geen probleem. Wij willen u de beste klantervaring geven. We sturen het nieuwe product op inclusief retourlabel. Op deze manier kunt u de verkeerde kabel in de doos doen en naar ons terugsturen. Stuur ons wel vooraf een email, zodat wij dit pakket voor u kunnen klaarmaken. Dit kan naar info@delaadkabelgigant.nl
Is uw betaling mislukt binnen kantoortijden? Bel ons even op 085 050 16 26. Wij zorgen dat u direct geholpen wordt.
Is uw betaling mislukt buiten kantoortijden en wilt u het pakket tóch zo snel mogelijk ontvangen? Stuur een mail naar info@delaadkabelgigant.nl. Wij reageren vaak binnen een aantal uur, dan kan de bestelling toch op tijd verzonden worden.
Heeft u een vraag die niet op deze pagina staat? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via de gegevens links onderin de website. Binnen kantoortijden zijn wij via Whatsapp, e-mail en telefonisch goed te bereiken.
Heeft u een klacht? Kijk dan even op onze klachtenpagina. Hier kunt u alles vinden om uw klacht zo spoedig en goed mogelijk op te lossen.